Ik heb een geweer en een pikhouweel nodig.... - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Shelley Kramer - WaarBenJij.nu Ik heb een geweer en een pikhouweel nodig.... - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Shelley Kramer - WaarBenJij.nu

Ik heb een geweer en een pikhouweel nodig....

Door: Shelley

Blijf op de hoogte en volg Shelley

03 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Nog even een snel verhaaltje vanuit Varsity. Nu officieel omgedoopt tot onze stamkroeg.

Eindelijk is de klusjesman klaar met het witten van de muren van onze flat. Helaas is er nog steeds niet schoongemaakt. Gelukkig betalen we nog geen huur en dat proberen we vol te houden totdat het schoongemaakt is. Als het goed is komt er morgen iemand kijken naar de flat om te kijken, hopelijk wordt het dan wel schoongemaakt.

Ondertussen hebben Lize en ik overwogen om een geweer aan te schaffen. Onze bovenburen hebben namelijk een "enig" kind. Het houdt van rondrennen door het huis, schreeuwen en van de kasten afspringen. Dat begint om een uur of 7 in de ochtend en stopt niet tot een uur of 8 in de avond. Heel fijn dus als we proberen iets te lezen. Vannacht werden we om een uur of 1.30 ook wakkergemaakt door de bovenburen. Deze keer was het niet het kind, maar de ouders zelf. De vrouw bleef maar krijsen en schreeuwde vooral veel dingen met het woord fuck erin. Ook werd er gezellig met deuren geslagen en daarna weer op de deur geklopt zodat ze het huis weer in kon. Dat heeft ongeveer 1,5 uur geduurd. Vandaar dus het geweer.

De pikhouweel heb ik nodig vanwege de sneeuw. Ik was al onderuit gegaan zonder sneeuw.... We kunnen amper ons huis uit. Automobilisten die moedig genoeg zijn om de heuvel op proberen te rijden, glijden er allemaal weer vanaf. En vanochtend was alles bevroren dus het duurde even voordat we bij de universiteit waren.

En toen we terugkwamen van de universiteit was er ook nog een verassing voor ons thuis. Het water van de wasmachine was allemaal door de wasbak omhoog gekomen en de hele vloer stond blank. Blijkbaar is de wastafel verstopt. Joepie.

Hopelijk heb ik volgende keer een positief verhaal te vertellen. We proberen het toch leuk te maken hier ;)

Liefs, Shelley

  • 03 Februari 2009 - 17:13

    Chris:

    Dat "enige"kind had ik al gehoord, donderdagochtend.
    Maar toen sliepen jullie nog, waarschijnlijk vanwege het bier woensdagavond. De oplossing is dus heel simpel: 's avonds bij Varsity eten en een pintje drinken, niet voor 20.00 uur terug zijn, dan slaap je de volgende dag wat langer en heb je geen last.
    Of moet er ook gewerkt worden?
    Veel plezier,

    Chris

  • 03 Februari 2009 - 17:16

    Rianne:

    Weetje wat dit is?

    Niet zo best..

  • 03 Februari 2009 - 17:38

    Janneke:

    Hou moed!! Gelukkig hebben Engelsen wel (nog) de reputatie erg beleefd te zijn... En je hebt in ieder geval winter! ;)
    Leuk om af en toe te horen hoe het met je gaat. Voor ik het wist was je al weg! Veel succes nog met je huisje hè,
    X Janneke

  • 03 Februari 2009 - 19:06

    Oma Rina.:


    k wilde je net mailen,toen je mail kwam.
    Nou avonturen genoeg jullie krijgen meteen een vuurdoop ,Hoe het is,
    als je op je zelf woont !en een echte winter.spannend allemaal .groetjes xxx Oma &OPa

  • 03 Februari 2009 - 19:40

    Opa:

    Heb je de foto nog ontvangeh?
    Oma OPa

  • 03 Februari 2009 - 20:18

    Nanska:

    Klinkt goed allemaal (hum). Keep up your head up girl!

    X

  • 04 Februari 2009 - 13:05

    Sonja:

    Hoi Shelley, dus als ik het goed begrijp is de week goed begonnen. Ik hoop in ieder geval dat jullie zo snel mogelijk lekker in jullie huisje zitten. Misschien de buurvrouw een brede rol plakband cadeau doen???
    Ik heb overigens een sms gestuurd of ik de brieven van het amc moet open maken.

    xxx Mama

  • 08 Februari 2009 - 10:33

    Stephanie:

    Lieve lieve Shelley,
    Je kan het, dat weet je toch wel!
    Nog even volhouden en het echte feestje kan beginnen!
    Wax oordopen helpen goed tegen vervelende, irritante buren(ervaring)!
    Ik weet zeker dat er ook leuke dingen gebeuren in je UK avontuur!!!

    Genieten! Groetjes

  • 09 Februari 2009 - 12:37

    Lorraine!:

    Hee Shel!!

    Trek je het allemaal nog een beetje? Muhaha.
    Er is een hele mooie foto van jou met ballet! Die bestel ik wel ff voor je. Kijk je een beetje uit naar mijn komst? Ik wel in ieder geval!!

    Hou vol! voor je het het ben ik er alweer

    Liefs Lorraine

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Sheffield

Recente Reisverslagen:

16 Juni 2009

De laatste

07 Juni 2009

Dublin

31 Mei 2009

Cubanas

26 Mei 2009

Het laatste stageweekje!

20 Mei 2009

Hels weekendje Wales
Shelley

Actief sinds 13 Jan. 2009
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 20256

Voorgaande reizen:

28 Maart 2016 - 03 Oktober 2016

Bonaire

01 April 2012 - 21 Juni 2012

Zuid-Afrika

09 Januari 2010 - 21 Maart 2010

Buenos Aires

27 Januari 2009 - 21 Juni 2009

Sheffield

19 Mei 2014 - 30 November -0001

Zuid-Afrika als basisarts

Landen bezocht: