Cubanas - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Shelley Kramer - WaarBenJij.nu Cubanas - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Shelley Kramer - WaarBenJij.nu

Cubanas

Door: Shelley

Blijf op de hoogte en volg Shelley

31 Mei 2009 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Hoi hoi,

Een vroege waarbenjij deze keer, want ik ga morgenochtend vroeg naar Dublin! Om 5.11 gaat mijn trein vanuit Sheffield, dus dat wordt vroeg naar bed.

De stage zit er nu dus officieel op en ik heb 3 genen in het ziektebeeld kunnen valideren. Dat betekent dat deze genen zeker weten anders aanwezig zijn in mensen met ALS en niet in mensen zonder deze ziekte. Natuurlijk is er nog veel meer onderzoek nodig, maar ik ben blij met mijn drie genen. Nu moet ik mijn verslag nog afmaken voor 12 juni en mijn presentatie hier is op 9 juni. Ik ben dus eigenlijk nog niet helemaal klaar, maar nu eerst genieten in Dublin. Het schijnt heel lekker weer te worden daar volgende week, dus ik heb net maar wat zomerkleren ingeslagen.

Afgelopen vrijdag hadden we een afscheidsfeestje in Cubanas, een tapasrestaurant hier in Sheffield. We begonnen eerst in een pub vlakbij en daarna hebben we daar gezellig gegeten. Na het eten hebben we daar gedanst, want het is ook een salsa-bar. Aangezien we de enige waren die al aan het dansen waren, kregen we gratis shotjes sambuca! Dat was wel leuk natuurlijk. En we hebben ook heerlijke mojitos gedronken.

Na een tijdje, toen iedereen gegeten had, werden de tafels aan de kant gezet en werd er een dansvloer gemaakt. Er kwamen toen ook meerdere mensen op de dansvloer om lekker salsa te dansen. Niet dat ik dat kan, maar toch, het was erg leuk. Er waren ook een paar leraren aanwezig, die op zaterdag schijnbaar salsalessen geven daar. Die dansten ook gewoon lekker mee en op een gegeven moment moesten wij daar natuurlijk ook mee dansen. Heel leuk, maar ik snapte er niets van dus elke keer als er iemand met mij wilde dansen zei ik maar: “Ik kan geen salsa” en dan werd er rustig aan gedaan. Daarna ook nog met anderen gedanst die wel salsa konden en daar heb ik natuurlijk weer van geleerd :D Het was een hele gezellige avond, zo gezellig zelfs dat we vrijdag weer teruggaan!! Hadden we dit nou maar eerder geweten.....

Hopelijk is het volgende week net zo leuk als afgelopen vrijdag, maar nu eerst: DUBLIN!!!!! Ok, ik ga inpakken.

Liefs, Shelley

  • 31 Mei 2009 - 16:21

    Chris:

    Weer een leuk berichtje en leuke foto's.
    Volgens mij heb je in 5 maanden GB meer kroegen gezien dan in 21 jaar NL!
    Veel plezier in Dublin.

    XX

  • 31 Mei 2009 - 22:47

    Mama:

    Hoi Shelley,

    Leuk verslag weer, geniet lekker in Dublin. Ik zal aan je denken als ik me morgen nog omdraai :-P
    Zo vroeg dat je gaat, maar andere kant heb je wel wat aan je dag.

    xxx Mama

  • 01 Juni 2009 - 21:05

    Jolien:

    Hee shel,

    wat lekker zeg dat je bijna klaar bent! Wil je nog wel terug naar nederland straks? :P
    Nou geniet lekker van de zon en veel plezier in dublin!!

    xxxx jolien


  • 02 Juni 2009 - 13:24

    Stephanie:

    HE!
    Gefeliciteerd met je resutaten!
    Heb je best gemost dus kijk uit naar je terugkomt! Geniet van Dublin en tot op ballet.

    Groetjes

  • 06 Juni 2009 - 11:19

    Lorraine:

    Joehoe! Ik heb je gemaild! Ik lees het net van je stage enzo. Succes alvast met je eindpresentatie!

    kusje!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Sheffield

Recente Reisverslagen:

16 Juni 2009

De laatste

07 Juni 2009

Dublin

31 Mei 2009

Cubanas

26 Mei 2009

Het laatste stageweekje!

20 Mei 2009

Hels weekendje Wales
Shelley

Actief sinds 13 Jan. 2009
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 20290

Voorgaande reizen:

28 Maart 2016 - 03 Oktober 2016

Bonaire

01 April 2012 - 21 Juni 2012

Zuid-Afrika

09 Januari 2010 - 21 Maart 2010

Buenos Aires

27 Januari 2009 - 21 Juni 2009

Sheffield

19 Mei 2014 - 30 November -0001

Zuid-Afrika als basisarts

Landen bezocht: