KLINISCH LIJN EXAMENS - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Shelley Kramer - WaarBenJij.nu KLINISCH LIJN EXAMENS - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Shelley Kramer - WaarBenJij.nu

KLINISCH LIJN EXAMENS

Door: Shelley

Blijf op de hoogte en volg Shelley

19 Februari 2009 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Ok, even heel kort.

Ben er net achter gekomen dat ik mijn laatste examens (die drie voordat ik weg ging naar Sheffield) heb gehaald!!!!!

Ok tijd voor een feestje dus :D :D :D

Liefs van een superblije Shelley ;)

• 19 Februari 2009 - 12:01

Maurice Berger:

Hallo superblije Shelley, wat geweldig!!
    Niet te veel pints, hè!!
    Veel liefs, Maurice

• 19 Februari 2009 - 12:12

Chris:

gefelicitaart.
    Moet je weer naar varsity....

• 19 Februari 2009 - 12:16

Rianne:

YEAHH party.. count me in!

• 19 Februari 2009 - 12:17

Cathy:

Hey Shell!!! gefeliciteerd!!! Opende net mijn mail en las via deze site dat de uitslag bekend is. Ben meteen gaan kijken en ik heb hem ook (joehoeoeooe!!) Ga het dit weekend vieren en dan doe ik het over een maandje bij jullie nog een keertje over. Groetjes

• 19 Februari 2009 - 14:30

Mama:

Nogmaals gefeliciteerd. Ben enorm trots op je.
    Hoe is de uitslag van de examens van Lize?

xxx Mama

• 19 Februari 2009 - 19:00

Oma Rina .:

Gefeliciteerd Shelley .
    Van een super trotse ,
    Oma en Opa .
    En nu maar los in je stam cafe .( pub )
    xxx Oma &Opa

• 22 Februari 2009 - 10:09

Tante Anita:

Hoi Shelley,

Eindelijk weet ik hoe ik een berichtje terug kan schrijven. Ik lees met plezier al je verhalen, ik wist helemaal niet dat je zo leuk kon vertellen zo zie je maar leer je weer wat.
    Gisteren was je oom René hier ( mijn broertje) en hij liet zien dat onder jouw verhaal een scherm stond waarin je kan reageren. Ik had dat scherm nog niet eerder gezien. Na jouw eerste bericht heb ik gereageerd via de chatbox, omdat ik daar geen reactie op terug kreeg had ik al het vermoeden dat, dat niet de manier was.Dus vanmorgen dacht ik, ik ga het proberen om een bericht terug te schrijven. Ik start alles op lees jouw laatste bericht en weer kan ik niet verder naar beneden scrollen, ik zag wederom geen scherm. Zie je wel zeg ik tegen je andere oom René ( mijn man)ik krijg geen scherm. Wat blijkt nu "ik ben veels te snel voor die laptop hij is nog aan het laden of wat hij ook aan het doen is", dus scrollt hij niet naar beneden. Maar oke probleem opgelost zoals je heb kunnen lezen ik kan nu reageren.

Veel plezier met Lisa doe de groeten aan Matt.

Veels liefs,

Anita