Nog maar 3 weekjes stage! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Shelley Kramer - WaarBenJij.nu Nog maar 3 weekjes stage! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Shelley Kramer - WaarBenJij.nu

Nog maar 3 weekjes stage!

Door: Shelley

Blijf op de hoogte en volg Shelley

12 Mei 2009 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Hoi hoi,

Afgelopen week hebben Lize en ik eigenlijk helemaal niets gedaan. Ik kon nieteens naar boxfit, omdat mijn Usport-account op de een of andere manier geblokkeerd was en ik me dus niet in kon schrijven. Tegen de tijd dat ik me weer in kon schrijven, was boxfit natuurlijk al volgeboekt. Jammer. Toen moest ik dus maar naar Hi-Lo. Dat is een beetje aerobic-achtig-dansen. Helaas was de lerares nogal oud en vond ik het eerlijk gezegd een beetje saai. Daar ga ik dus ook nooit meer naartoe.

Donderdag hebben we nog wel lekker fab abs gedaan en we kunnen het steeds langer volhouden. Vrijdag hadden we Matt meegenomen naar LBT (legs, bums and tums), en waren we helemaal vergeten dat het begin aardig aerobic was en dat er op 1 man na alleen maar vrouwen waren. Gelukkig vond Matt het wel ok, op het begin na dan ;-) Het was weer een vreselijke les voor je benen.

Van het weekend ook helemaal niets bijzonders gedaan, even naar het stadje geweest zoals gewoonlijk. Verder de hele avond friends gekeken en zondagavond besloten Lize en ik een aflevering van The Office te kijken, maar ik moet zeggen dat dat de allerdroogste serie is die ik ooit gezien heb. En waar het over gaat? Geen idee!

Gisteren zijn we aan onze laatste drie weken van de stage begonnen. Ook zijn we nu eindelijk aan de analyse begonnen. Hoe we dat in drie weken gaan doen weten we niet, maar we hebben ondertussen een aantal genen uitgezocht die wel interessant leken. Ik heb in totaal 6 patienten met sporadische, dus niet erfelijke, ALS en 3 patienten met familiare, erfelijke, ALS met een mutatie in ALS6 (TDP43). Mijn lijst met sporadische ALS bestond uit 990 genen en die met familiaire ALS uit 1146! genen. Ik heb in totaal 6 genen uitgezocht, met behulp van anderen natuurlijk. Hier zijn ze: FUS, KIF6, DICER, IGFR1, aquaporine 4 en reticulon.

Waarschijnlijk hebben jullie geen idee waar het over gaat, maar dat heb ik ook nog niet. Daar ga ik dus nu maar even aan beginnen.

Liefs, Shelley

  • 12 Mei 2009 - 14:37

    Mama:

    Hoi Shelley,

    Nog maar 3 weekjes stage, tijd is snel gegaan. Ik snap idd helemaal niets van wat je aan het doen bent maar ik neem aan dat jij vast wel iets weet waar je mee bezig bent.
    Btw arme Matt heeft nu spierpijn???

    xxx Mama

  • 12 Mei 2009 - 15:29

    Rianne:

    the office rocks..
    toch best artistiek, die verwarring die je in die serie ziet;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Sheffield

Recente Reisverslagen:

16 Juni 2009

De laatste

07 Juni 2009

Dublin

31 Mei 2009

Cubanas

26 Mei 2009

Het laatste stageweekje!

20 Mei 2009

Hels weekendje Wales
Shelley

Actief sinds 13 Jan. 2009
Verslag gelezen: 73
Totaal aantal bezoekers 20249

Voorgaande reizen:

28 Maart 2016 - 03 Oktober 2016

Bonaire

01 April 2012 - 21 Juni 2012

Zuid-Afrika

09 Januari 2010 - 21 Maart 2010

Buenos Aires

27 Januari 2009 - 21 Juni 2009

Sheffield

19 Mei 2014 - 30 November -0001

Zuid-Afrika als basisarts

Landen bezocht: