Het laatste stageweekje! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Shelley Kramer - WaarBenJij.nu Het laatste stageweekje! - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Shelley Kramer - WaarBenJij.nu

Het laatste stageweekje!

Door: Shelley

Blijf op de hoogte en volg Shelley

26 Mei 2009 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Hallo,

Afgelopen week heb ik eigenlijk niet zoveel meegemaakt. Ik ben woensdagavond alvast naar Matt toegegaan, als verrassing voor zijn verjaardag afgelopen donderdag. Schijnbaar wist hij echt niet dat ik alvast zou komen, want toen ik binnenkwam was zijn reactie: “What are you doing here!”. Maargoed, hij vond het toch wel heel erg leuk dat ik er zou zijn voor donderdag.

Een deel donderdag en vrijdag heb ik weer eens aan mijn verslag gezeten en ik ben wel een klein stukje opgeschoten. Maar natuurlijk nog lang niet genoeg. Ik heb het idee dat ik nu toch wel een beetje op mag gaan schieten, aangezien deze week de allerlaatste week van de stage is :D

Zaterdag zijn Matt en ik met de ouders van Matt, Simon en Bernie, in Manchester uit eten geweest. Bij een Italiaan en het was erg lekker. Daarna natuurlijk nog even naar de pub geweest en toen weer naar huis. Daar kwamen ze op het goede idee om poker te gaan spelen met zijn allen, waardoor we pas om 3 uur naar bed konden….maar het was wel leuk hoor!

Zondag hadden we eer barbecue want het was echt heel mooi weer. Familie van Matt was er natuurlijk, en Lize kwam ook een nachtje slapen. Natuurlijk moest er eerst voetbal gekeken worden (boring), maar ik heb lekker met een paar in de tuin in het zonnetje gezeten.

Deze week probeer ik zoveel mogelijk mijn verslag af te ronden, maar Lize en ik hebben nog aardig wat experimentjes te doen, dus we zien wel wat er van komt.

Vrijdag hebben we een etentje met de labmensen bij Cubanas, een tapas restaurant. En maandag vliegen we naar Dublin, om daar lekker tot donderdag te blijven! Daar heb ik nu echt heel veel zin in!

Liefs, Shelley

  • 26 Mei 2009 - 12:35

    Mama:

    Leuk voor Matt dat je zo plotseling kwam op dagen. Ik wens je alvast een hele fijne tijd in Dublinn.

    xxx Mama

  • 26 Mei 2009 - 13:18

    Chris:

    Ik ben echt jaloers: je hebt veel meer uitjes dan ik! Maar het is je wel gegund hoor. Ik maak me wel wat zorgen: wat nu als je verslag niet op tijd klaar is? Ik ga er van uit dat jullie verstandig genoeg zijn in het stellen van prioriteiten. Ik hoop je snel weer te zien, in de tussentijd: have fun!!

    XX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Sheffield

Recente Reisverslagen:

16 Juni 2009

De laatste

07 Juni 2009

Dublin

31 Mei 2009

Cubanas

26 Mei 2009

Het laatste stageweekje!

20 Mei 2009

Hels weekendje Wales
Shelley

Actief sinds 13 Jan. 2009
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 20261

Voorgaande reizen:

28 Maart 2016 - 03 Oktober 2016

Bonaire

01 April 2012 - 21 Juni 2012

Zuid-Afrika

09 Januari 2010 - 21 Maart 2010

Buenos Aires

27 Januari 2009 - 21 Juni 2009

Sheffield

19 Mei 2014 - 30 November -0001

Zuid-Afrika als basisarts

Landen bezocht: