Kort verhaaltje - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Shelley Kramer - WaarBenJij.nu Kort verhaaltje - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Shelley Kramer - WaarBenJij.nu

Kort verhaaltje

Door: Shelley

Blijf op de hoogte en volg Shelley

17 Maart 2009 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Hoi hoi,

Dit zal een kort verhaaltje worden, aangezien ik niet zoveel te vertellen heb deze week.

Lize en ik zijn nog steeds bezig met het Reverse-Diet en het bevalt ons goed. Alleen vrijdag, zaterdag en zondag doen we het niet. Want als we dan ’s avonds uitgaan op een niet zo’n volle maag, dan zijn we al dronken na 1 drankje in plaats van 2. Vorige week maandag besloten we even naar de Bia Hoi te gaan, een leuke buddha bar met cocktails. We zaten op Matt te wachten, want die kwam die avond naar Sheffield. We hadden maar 2 cocktails gehad, maar natuurlijk hadden we alleen ontbeten en we hadden superveel lol :D

Ondertussen hebben Lize en ik ook een tripje naar Londen geboekt! We gaan 30 april tot en met 2 mei. Niet omdat we Londen leuk vinden, maar omdat we kaartjes hebben geboekt om The Royal Ballet in The Royal Opera House te zien!!! Daar heb ik echt superveel zin in. Ik wilde namelijk het ballet Giselle graag zien en kwam er eind vorig jaar achter dat het Nationaal Ballet dit gaat doen. Helaas was dit vanaf februari en toen zou ik al in Engeland zitten. Nu kan ik het dus alsnog zien. De kaartjes voor The Royal Ballet zijn alleen verschrikkelijk belachelijk duur vergeleken met het Nationaal Ballet. De duurste kaartjes zijn £480!!!! De goedkoopste zijn wel goedkoper dan in Nederland. Die zijn £6, £10 en £20 pond ofzo. Het probleem is alleen dat er dan iets bijstaat als: “Restricted View”, “Partial View”, “Bench Seat”, “Standing” of “Tall Loose Seat”. Dus hebben we maar gekozen voor kaartjes van £45, zonder aanhangsels en direct de eerste rij op het balkon, maar wel dichtbij het toneel. We zullen zien.

Heb nu superveel spierpijn aan de achterkant van mijn benen door ballet gisteren. Ik had de les van 18.30-19.30 en van 19.30-20.30 gedaan en toen nog een half uur spitzen. Maargoed ik heb natuurlijk ook wel iets in de halen aangezien ik hier maar 1x in de week kan. Spitzenles gaat steeds ietsje beter, maar het is wel super moeilijk. Hopelijk kan ik het bijhouden als ik weer terug ben in Nederland.

En dat was eigenlijk al het nieuws van deze week. Ohja, nog eentje dan. Het is vandaag St. Patricks Day (Iers) en we hebben dan ook boerenkool en broccoli gegeten..... Of het ook Iers is, geen idee. Het is in ieder geval groen. Vanavond misschien even naar het stadje waar nu allemaal kraampjes staan. En nu maar wachten tot Lorraine en Cathy naar Engeland komen (donderdag). Dan heb ik volgende week vast weer vanalles en nog wat te vertellen!!

Liefs, Shelley

  • 18 Maart 2009 - 14:06

    Mama:

    Hoi Shelley,

    Leuk dat je nu toch dat ballet kan zien. Is dat het ballet wat in Nederland in Carre te zien was??
    Overigens als ik op volgende klik, kom ik wel bij je nieuwste berichtje. Wel vreemd want eerst ging het goed. Maar nu klik ik zelf wel verder.

    xxx Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Sheffield

Recente Reisverslagen:

16 Juni 2009

De laatste

07 Juni 2009

Dublin

31 Mei 2009

Cubanas

26 Mei 2009

Het laatste stageweekje!

20 Mei 2009

Hels weekendje Wales
Shelley

Actief sinds 13 Jan. 2009
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 20259

Voorgaande reizen:

28 Maart 2016 - 03 Oktober 2016

Bonaire

01 April 2012 - 21 Juni 2012

Zuid-Afrika

09 Januari 2010 - 21 Maart 2010

Buenos Aires

27 Januari 2009 - 21 Juni 2009

Sheffield

19 Mei 2014 - 30 November -0001

Zuid-Afrika als basisarts

Landen bezocht: