Etentje en Monsters vs Aliens - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Shelley Kramer - WaarBenJij.nu Etentje en Monsters vs Aliens - Reisverslag uit Sheffield, Verenigd Koninkrijk van Shelley Kramer - WaarBenJij.nu

Etentje en Monsters vs Aliens

Door: Shelley

Blijf op de hoogte en volg Shelley

21 April 2009 | Verenigd Koninkrijk, Sheffield

Hoi hoi,

Het wordt een kort verhaaltje aangezien het hier heel lekker weer is. Ja het is echt waar, de zon schijnt in Sheffield!! Lize en ik hebben vandaag een dagje vrijgenomen aangezien we gisteren te horen kregen dat de genechips er nog steeds niet zijn. Hebben we dus weer niets te doen.

Vrijdagavond hadden we een etentje met de lab-mensen voor een van hun verjaardagen. Bij een Chinees restaurant waar ze ook Japans en Thais serveren. Lize en ik hadden eerst nog even een lesje LBT gedaan (legs, bums and tums) en konden dus niet zo goed lopen en waren dus ook blij dat we konden zitten toen we in het restaurant aangekomen waren. In ieder geval was ik natuurlijk weer de lul, mijn voorgerechtje waren ze vergeten. Maar na vragen, kwam er toch snel een voorgerechtje en ik moet zeggen dat de rauwe zalm heel lekker was. Daarna had ik een Thaise groene curry besteld, maar dat was nou niet echt bijzonder. Jammer. Maargoed het was een hele gezellige avond en we vonden het jammer toen we wegmoesten. We hadden ook die avond nog met een vriendin afgesproken om naar Eclessall Road te gaan. Daar hebben we lekker in een pubje gezeten, maar alles ging vrij vroeg dicht aangezien het hier nog steeds Paasvakantie is.......

Zaterdagmiddag kwam Matt weer in Sheffield en zijn we naar Valley Centertainment gegaan met z'n drietjes. Daar kan je eten, drinken, bowlen, naar de bioscoop etc. Alles bij elkaar ligt dat dan. We besloten om naar Monsters vs Aliens te gaan, omdat deze film geheel in het 3D te zien was. Met zo'n brilletje dus ;) Ik had natuurlijk wel eens stukjes film in het 3D gezien, maar een hele film nog nooit en het was ook inderdaad best wel leuk. En de film was nog wel oke ook :)

Zondag hebben we met Matt in de Walkabout weer voetbal gekeken. En ook in het zonnetje gezeten, want toen begon het al met het mooie weer.

Gisteren weer een helse maandag. 10.30 zou de meeting beginnen, maar om 11.15 konden we pas naar binnen. Om ook maar om 12.15 klaar te zijn in plaats van 11.45 en om alleen maar te kunnen zeggen: "Wij hebben geschreven deze week". Daarna kregen we dus te horen dat er geen genechips waren weer deze week en kunnen we dus alsnog niet beginnen, maja dat betekent wel dat we vandaag lekker in het zonnetje in het park hebben kunnen zitten met zelfgemaakte pindakaas-bananencakejes :D

Ik ga weer naar buiten.

Liefs, Shelley

• 21 April 2009 - 15:18

Rianne:

Nu mis ik al in 2 verhaaltjes; RIANNE KOMT BIJNA ;D

• 21 April 2009 - 16:52

Mama:

Hoi Shelley,

Heerlijk voor je dat het nu eindelijk mooi weer is geworden. Werd volgens mij wel tijd ook. Jammer dat het Thaise eten daar minder was, maar als je weer terug bent in nederland moet je het nog maar een keer over doen, misschien dat het hier beter smaakt.

xxx Mama

• 21 April 2009 - 17:18

Shelley:

Ja mensen, Rianne komt bijna!! Zo goed :) Het probleem is alleen dat ik niet weet of ze bijna komt aangezien ze nog steeds niet weet hoe ze van Nijmegen naar Dusseldorf gaat..... :P